Вінницький державний центр естетичного виховання учнів професійно-технічних навчальних закладів є відкритою для співпраці соціально-педагогічною системою. Педагогічний колектив плідно працює в налагодженні творчих зв’язків із соціальними інституціями з метою забезпечення якісного виховання учнівської молоді. Важливою стратегічною лінією розвитку Центру є освоєння технологій ефективного партнерства, укладання угод про співпрацю, які визначають наміри про зобов’язання сторін щодо забезпечення співпраці та взаєморозуміння.

У Центрі результативно здійснюються програми партнерства в ім’я здоров’я підлітка, його інтелектуального, морального, духовного розвитку і саморозвитку. Зокрема, налагоджено співпрацю з батьківською громадою, різними категоріями громадськості та здійснюється партнерство:

  • в ім’я інтелектуального і морального розвитку підлітка /спільно із закладами культури і мистецтва, вищими навчальними закладами, юридичними та правоохоронними установами, а саме: із Вінницьким обласним краєзнавчим музеєм, музеєм-садибою М. Коцюбинського, міським Палацом мистецтв «Зоря», обласним центром народної творчості, Обласною бібліотекою ім. К.А. Тімірязєва, Вінницьким училищем культури і мистецтв ім. М. Леонтовича, Відділом реєстрації та систематизації НПА правоосвітньої роботи та правової допомоги Головного управління юстиції у Вінницькій області, Вінницькою обласною правозахисною організацією «Джерело надії», Благодійною організацією «Міжнародний благодійний фонд “Будинок надії”», Службою у справах дітей  Вінницької міської ради (відділом захисту прав дітей) тощо/;
  • в ім’я творчого розвитку підлітка /спільно із ЗП (ПТ) О області/;
  • в ім’я здоров’я підлітка /спільно з органами охорони здоров’я, в т.ч. Обласним наркологічним диспансером, «Клінікою, дружньою до молоді»/;
  • в ім’я духовного розвитку підлітка /спільно з Вінницьким молодіжним центром «Форум», Обласною асоціацією планування сім¢ї.

Освітнє партнерство ми розуміємо як конструктивне об’єднання педагогів  навколо однієї творчої справи, яке дає позитивні результати   у вихованні підростаючого покоління.