Про проведення семінару бібліотечних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти області.
Вінницький державний центр естетичного виховання учнів професійно-технічних навчальних закладів 13 лютого 2019 року провів обласний семінар бібліотечних працівників ЗП (ПТ) О на тему: «Бібліотека у сучасному форматі: інформаційно-бібліотечний супровід освітнього процесу» на базі Вінницької обласної бібліотеки для дітей ім. І. Я. Франка.
Учасниками семінару стали 27 бібліотечних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти Вінниччини, а також Мазур Людмила Костянтинівна, директор Вінницького ДЦЕВУ ПТНЗ; Осадчук Катерина Михайлівна, завідуюча сектором правової інформації Вінницької обласної універсальної наукової бібліотеки ім. М.А.Тімірязєва; Скомаровська Катерина Ігорівна, завідуюча сектором інформаційно-ресурсного центру «Вікно в Америку» Вінницької обласної універсальної наукової бібліотеки ім. М.А.Тімірязєва; Крижанівська Оксана Анатоліївна, бібліотекар першої категорії Центральної бібліотеки для дітей та юнацтва.
Семінар мав на меті визначити нові пріоритети і вимоги щодо функцій бібліотеки закладу професійної (професійно-технічної) освіти та її технологічного наповнення; сучасні аспекти організації правовиховної роботи в бібліотеках; застосування сучасних комп’ютерних технологій в інформаційно-бібліотечному супроводі освітнього процесу.
Програма проведення семінару, зазвичай, передбачає обмін досвідом роботи кращих бібліотечних працівник ЗП (ПТ) О області, тож не став винятком і цьогорічний. Досвідом своєї роботи з присутніми поділились: Василькова Ірина Георгіївна, бібліотекар ДПТНЗ «Вінницьке вище професійне училище сфери послуг», Жила Наталія Петрівна, бібліотекар ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище», Покрищук Людмила Сергіївна, бібліотекар Вищого професійного училища № 41 м. Тульчина.
На завершення семінару всі присутні стали активними учасниками творчої локації «Медіа простір сучасного бібліотекаря», де на практиці ознайомились з поняттями медіа ландшафту та «факт-чікінгу», а також навчились писати інформаційні повідомлення у різних жанрах.
Напишіть відгук